Från Mio Möbler till Hamnen

Hur kan det vara så att allt blir så mycket bättre av att bara byta jobb . Min bästa vännina Paula har bytt jobb . Inmte nog att hon får leka med stora maskiner men en lönelyft som heter duga . Hon hade bästa fys test av alla någonsin som hade sökt jobb på hamnen !!! Respekt för min kvinna !!!

Mio


Till


Och är det någon mer än jag som blir avundsjuk???


Då har man det bra eller vad???? Den här tjejen är värd guld !!!!
och snygg är hon också.


Love you tjejen . och jag finns här hela tiden !!! Mio möbler släng er i väggen
Jag är riktig glad för din skull !!!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, det är jätteskönt att de har löst sig någorlunda iaf :-)

Träningen går bra, men har dock inte kommit tillbaka till den formen jag hade precis innan OPn då träningen gick bättre än någonsin, men sakta men säkert kommer jag nog dit snart igen :-)

Hur länge skall du dieta ?



Kram

2008-05-22 @ 12:48:39
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Joachim (NetCurse)

Coolt med lite hårdare jobb =)



Kommer ihåg henne ifrån Body's start.



Tävlar hon elr nåt liknande nu, tänkte mest för att bilden på henne såg ganska "reklam-aktig" ut :P



Kör på du också Vanni :)

2008-05-22 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0