Dagens träningspass

Så idag tränade jag tidigt med David på gymet i skogås . Vi körde rygg och idag ville jag ge mig på Marklyft  Började på 40 kg som uppvärmning 25 reps .Sedan tog jag 60 kg och hela vägen upp till 100 kg och gjorde 1 reps :0) snabbt ner till 60 kg igen och repa ut det sista . Min rygg var ruskigt trött kan jag lova . Stående rodd alt med rygg resningar , oj det ni det tar ordentligt . Jösses vad trött jag var . Latsdrag högreps alt med rygg maskin . Sedan körde jag också baksida axlar . Körde lite andra rygg övningar som jag tyvärr vet ej vad dom heter hahah .. Hur som kände jag mig helt utslagen !

Gjorde min cardio också så dagens träning och mat sköttes riktig bra .

Gud vad jag är helt såld på Fun light Amazing Grape


En Av mina födelsedags presenter jag fick av min Man var en Parfume av Davidoff

Man luktar så fräsch och jag har använd denna parfume i flera år nu . Jag kan verkligen rekommendera den .


Kommentarer
Postat av: Alex

Go hard or go home vekar vara ditt motto, and I like it! Har följt dig på bodys forum innan, och tycker det är kanon att du skaffat blogg. En blogg blir på något sätt mer personlig och fylld med mer info. Är också en "slav" =)under vikterna och lever verkligen mitt liv med flickvän, träning, kost och vila. Det är verkligen livet. Du ch din man verkar vara inne på precis samma spår, viket är grymt och måste underlätta enormt. Krävs en hel del dedication för att leva "fitnesslivet" och då krävs förståelse från de runt omkring.

Kör hårt och lycka till med det fortsatta dietandet och skrotlyftandet i gymmet.

Ville bara droppa några rader och visa support!

Tack för mig.



/Alex



2008-05-14 @ 00:12:45
Postat av: Lina

mmm, coolwater hade jag alltid förr. Det är så god!

Låter som ett bra ryggpass tjejen!

2008-05-14 @ 10:50:21
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Vanessa

Hej Alex

Jasså läste du min journal på Body . Ärligt som trivs jag bättre med bloggen . Va kul att du kan dela dina intressen med din flickvän allt blir mycket roligare eller hur ? David är riktgi duktig på att pusha mig under våra pass men det händer att jag kan få kärring attetyd rodnar- Så sant vad gäller dedication för med 3 barn speciellt en på väg mot tonåren vissa dagar vill kan jag tappa tålamodet när man är som tröttast och då är det tur att David finns han brukar komma in och rädda situationen .



Vi har så gott vi kan förklarat för barnen vad mamma gör nu under diet och de visar mig grymt support.



Tack för din support Alex .





Lina : love coolwater .

2008-05-14 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0