Dagens Träning

Så idag fick jag äntligen få köra cardio igen av min coach och gud så skönt. Man hinner planera rätt mycket under sin cardio stund och dessutom kan man kolla på film om man inte orkar lyssna på musik Find UK Solicitors

Dagens träning var rygg och baksida axlar en muskel grupp som är oerhört viktig . Började med latsdrag körde trippel dropp . Hantel rodd med dropp och här kändes det ordentligt . Stående rodd alt med rygg maskin med drop 3 set givetvis . ryggresning 3 set med drop ,  körde marklyft på 80 kg som avlut  3 set occh sedan repa ut på 60 här va ryggen helt slut . 6 set för baksida axlar och vuola man får njuta av den godaste efterdrinken protein och vitargo MUMS !!!


Nu på kvällen körde jag kvälls cardio för att ta igen lite . Det gick bättre än jag hade tänkt. 
Jag och Petra ska springa vårruset så jag ska träna lite inför det så jag slipper dö på gund av dålig kondis. Föra veckan pressade jag mig på 5 km och det slutade på 30,45 min och vi har satt som mål 30 min  då jag är fortfarande en tjockis .

Hittade en gammal bild från 2005 tror jag . image3 här vägde jag 58 kg .

image4 Jag och min man känner kärleken efter en kanon tränings pass.

godnatt folks
/ Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0