Dagens pass blev axlar

Idag körde jag axlar jag började med att värma upp med övningen lyft åt sidan och körde högreps 3 ggr . Kändes riktig bra . Sedan fortsatte jag med axelpess altinerande med lyft åt sidan . Jösses va det sved !!! Körde sedan axelpress med fristång alt med lyft till hakan här var jag bra slut. Folk börjar stirra på gymet det beror nog på att när jag och David tränar så har vi inte 5 min pauser mellan setten haha,vi kör ju på så att vi kan komma hem och vara med familjen.

Jag forsatte med cable övningar med trippel dropp och körde också baksida axlar med drop. Sedan var jag så slut att jag slängde i mig min efterdrink mums mums !

Sedan pratade jag med tjejen som jobbade i receptionen eftersom det finns en kille som har börjat träna nygligen på gymet som alvarligt stinker svett!!! Man kan knappt träna när han kommer. Höll på dö idag medans jag körde och han kom och började träna brevid mig fyyyyyyyyyyyy vilken stank . Vad har hänt med att använda DEODERANT???

Sedan är han rätt rolig för han tränar helt åt skogen lyfter fel dock tror han att han gör rätt och efter några övningar går han och tar en kopp kaffe läser en tidning och sedan återvänder han till gymet precis när stanken har hunnit åka bort. Detta gör han under de timmar han vistas på gymet.



hahhahah kul bild eller vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0