Dagen träning

Morgon vikt 58,8 så nya mål är satta för denna vecka och idag fick jag ha lite samtal med coach . Kan säga att imorse var inte en dans på rosor. Vet ej om jag berättade tidigare med jag har bara för 2 veckor sedan fått min mens tebax efter 6 månader av P-sprutan som förstörde hela mitt system. Nu imorse kändes det som om alla hormoner i min kropp var emot mig och allt var ur jobbigt och jag var en jävla Kärring . Där fyyyy men jag är ju ärlig.

Nu känns det bättre har fått sova lite mer och fått en välförtjänst lördags belöning av coach . Mycket mat !!!!!! hahah
Uppläget funkar otroligt bra och idag var det form check och igen var det tummen upp. -10 cm på midjan sedan diet start!!! Fatta !!!WOW .

Ben passet fick jag bara ta mig igenom. Men det gick bra . Väll hemma lade jag mig för att sova för jag var trött och slut .

Att se kroppen formas om är en otroligt upplevelse men hard work .  Sedan har jag mina ätardagar där jag får mycket mat men nyttig mat . Så mina ätardagar är samma diet mat fast mer . Sedan tycker jag om min diet mat för  jag ber om variation rätt ofta och det funkar Kanon . Det enda som är jobbigt är helgerna för då ska barnen ha godis och chips och snacka om att luktsinne har blivit som en varg !!!! Ja då kan man bli suktat . Saknar mest toast på lördagar men jag är glad för min gröt portion . Jag är inte långt ifrån att vara 10 kg lättare och det är en skön känsla .

Min pudding :)



Dessa bilder är tagna i turkiet  2004 så här såg vanni ut innan träning och efter 3e barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0