Dagen träning mage vader + cardio

Så idag var vi tillbaka till vanliga rutiner morgon cardio 1 Timme. Måste erkänna att mina ben ville inte vara med men med lite övertalning gick det bra .

Körde höga reps i vader idag och 3 övningar mage sedan var det lite cardio . Passet gick rätt bra måste jag erkänna och cardio gick överförväntan. Eftersom jag ska springa vårruset så försöker få upp konditionen. . Ska bli riktig kul jag och Petra ska springa.

Senaste dagarga har jag ätit så mycket mat att jag nästan sprack hahahaha

Lite bilder as always


baby biceps hahahha

Kommentarer
Postat av: Petra Lundin

Hallå du store kämpe !!! Jag ska flåsa dig i nacken under hela loppet :-).....eller kanske rent av springa förbi?!!Kram Petra

2008-05-22 @ 09:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0