Då så snart är det rygg

Ja People idag är det tisdag och ryggen ska slaktas !!! Den kommer få lida idag har jag bestämt för det finns energi så det räcker !!!! Mag ont får jag helt enkelt strunta i !!!

Cardion imorse gick bra trots att jag hade riktig ont i magen cyklade jag ändå. I'm a good chica eller hur !!!!!
Lämnade Neo på dagis också och tog bussen hem . Vädret är helt underbar och jag till och med hann shoppa lite kläder innan bussen från Farsta skulle åka. En plagg ska jag lämna tebax men dom andra var riktig fina .

Imorgon har Martins fritid rock konsert och min son ska spela trummor !!! ska bli så kul och jag brukar nästan alltig gråta när jag ser mina abrn uppträda. Är en soft ice kan man säga .

en sådär rygg bild . bättre kommer det blir och jag är ingen mästare på posering än !!!!


Peace out för nu ;o)

Kommentarer
Postat av: manell

fan villken sida den innehåller allllllltttt man vill veta. bra . villken kroooooooooooooooooooppppppppppppp du har vanessa.

2008-06-23 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0