Att laga mat under diet

Att laga min egen mat är inga problem  dock kan jag tycka att det kan vara lite jobbigt visa dagar att laga dom andras mat .
Som igår gjorde jag Tacos samt att jag gjorde köttfärssåsen till dagen lasagne. Oj vad det luktade gott. Lukten slog helt ut min kyckling file hahahah men jag är faktiskt väldigt diciplinerad och det är ingen fusk .

När barnen åt så satt jag först med dom men jag började längta till olika saker som bröd och pasta så jag bad David att sitta med dom medans jag gjorde annat . Ibland är det inga problem med vissa dagar är lite jobbigare. Hur som jag har klarat mig bra hittils så jag kan stå ut.

Neo är söt han vill bjuda mamma på allt möjligt så som godis och glass. Snällt av honom att han vill bjuda . En kul grej som han sade var " eller hur mamma love's pappa säger  nej om du vill ha godis. han bestämmer" jag skrattade gott !!! Sade att man vill tävla då måste hon lyssna på sin coach . Kul hur barn kan upleva saker dom är helt underbara.

Imorgon kommer familjen få potatis med lövbidd är det tänkt lite lättare för min del måste jag säga.

Ikväll gjorde Martin en grym god kvälls macka. Han fick fria händer så det blev toast med mozzarella !!! Jag njöt då av min slow pro .

Idag kördes det cardio och mage+ vader.
Det har varit en kanon dag måste jag säga .
Nu ska jag i säng och sova .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt det jobbigaste med dieten, just det att behöva laga ordning alla matlådor man ska ha. Tur är så har jag kommit fram till en jättebra dietmat där jag helt slipper laga ordning den!!. Bara och väga upp och äta haha hur lätt som helst. kör hårt gumman!! jag följer dig!!

2008-05-29 @ 07:32:33
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesselinor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0