120 kg i mark

Ja kan ni fatta att idag under rygg passet som sista övning körde jag mark. Kände mig pigg och glad som en god kex choklad MUMS. hahah började med 60 och reppade sedan 120 och gjorde en 1a  ville bara prova men det gick så bra WOW WOW. PB under deff det är fan inte dåligt.

Coachen sade styrkans sitter inte i fettet , hahahaha bra sagt va.

Rygg passet gick bra idag så jag är nöjd . Innan passet var jag hos min gyn som förklarade att jag hade en hormonel obalans som kroppen får jobba på själv inget man kan göra åt. Och att hon tycker att kvinnor ska låta bli P.sprutan för det total dödar en kvinnas kropp . Så det är bara att acceptera läget och köra vidare .

Idag hämtade jag mina barn från skolan och Dagis och efter åt åkte vi till Farsta där dom åt sushi medans mamma satt fint och dregglade haha nä men tjejen bakom disken frågade varför jag inte åt där längre och jag förklarade att jag var på diet.

En kul grej på min sons dagis var att personalen tappade hakan när som såg hur smal min midja har blivit ;o) jajamen -10 cm och det syns och tänk att det ska bli bättre . YES YES 



detta är en gammal bild när jag tränade på Sats Farsta .
Ha en trevlig kväll .




Kommentarer
Postat av: David Frykman

Så jäkla bra Älskling! 120 i mark tog du lika lätt som när du tog 100 veckan innan.(?) Jag fattar ingenting.... Jag är stolt över dig. Nu har du satt press på mig att ta 240.... för jag måste ju ta dubbelt vet du väl;)

2008-05-28 @ 20:27:25
Postat av: Vanessa

Hej min Amore

Nu kommer jag inte spara på något alls . Och tänk att jag först trodde det var 100kg för jag räknade inte in stången hahaha. Du inspirerar mig på gymet ska du veta. du kör som en bulldozer.

Älskar dig baby !!!

2008-05-28 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0