Vill du komma i ditt livs form ?

Sommaren är här nu och vi kvinnor och även män får komplex över sin fysik . Vi kvinnor har en tedens att alltid se alla celluliter på våra kroppar*asg* . Killar får ångest kanske över sina lovehandles. Men vi kan alla göra något åt saken .
Kan jag med tre barn så kan ni det utan problem :o)

Jag får ofta frågor hur gör du Vanessa? Jo jag tränar och sköter kosten det är inte så värst svårt. Men jag kunde inte ha gjort det själv eftersom jag hade ju barbar pappas form ;o) och själv trodde jag att jag sköte då kosten bra . Vanlig husmans kost ju det ska iman inte bli fet av eller? Jajamen lite sås här lite där , chips till en dokusåpa och kvälls macka med the och kilorna gick upp sakta men säkert.

Per Arne Andersson är en utbildad Personlig tränare och har många års erfanhet av träning och kost samt har tävlat själv. Det som är bra är att han har hjälpt folk göra livsförändringar med dom kunskaper han har . Jag är en kanon exempel och jag är så nöjd hittils. Snart minus 10 kg på  10 veckor  har 0,8 kg kvar haha men ändå det är från stl 38-40 till 34 . Som tjej så är vi ju kräsna och vill må bra . Min största vinst jag har med hans hjälp är att jag känner mig så pigg och ren på insidan av kroppen . Det är som om tarmen har fått en rensning . Kosten består av sallad , ris , kött, fisk mm men det är ju inviduelt .

detta är tagen från hans hemsida som jag har nu länkat till under mina länkar . Hemsidan ska inom kort göras om.

Personlig träning

Vilka mål du än har med din kropp som exempelvis bli av med överflödigt kroppsfett, få mer muskler, bli starkare, förebygga skador, få bättre kondition, bli smidigare eller kanske rent utav någon form av elitsatsning mot något specifikt mål/tävling/idrott. Så kan jag hjälpa dig att nå dina mål på ett skadefritt och tids/träningseffektivt sätt.

Gammal som ung, man eller kvinna, alla har olika förutsättningar och utgångslägen. Jag hjälper dig att komma fram till det som passar just dig och dina mål.

Jag är utbildad licensierad personlig tränare via Personal Training School i Stockholm. Jag har mångårig erfarenhet av träning och kost samt att jag hjälpt många till en sundare och friskare livsstil.
Min policy är: få ut det mesta på minsta möjliga tid. Personlig träning sker lokalt, men föreläsningar och seminarier görs i hela Sverige. Personliga tränings/kostprogram ges via telefon och e-mail.

jjag i början 2007 får be om ursäkt för den mörka bilden
 
så här var jag mkt tjock 67 pannor

en bild till ni ser jag gömmer kroppen

Ni märker att på första bilden har jag linne för jag skämdes att visa magen .
Typisk kvinna eller hur .
Nu ser jag ut såhär efter 10 veckor med träning och rätt kost .

Märker ni en skillnad ???
Så nu detta år kn jag utan att skämmas ihjäll mig vara på stranden och bada och det var 3 år sedan sist så ni kan förstå min lycka . Jag är envis och målmedveten och detta kommer ta mig långt. Men jag vet att ni kan det också om ni bara vill och med rätt hjälp . Ta fram den korrekta kost program för dig!

Puss och kram
från en glad kex choklad

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Helt underbart att se dina framsteg gumman.Du ÄR SÅ SNYGG..

Love ditt nya jag.Va stolt för fasiken..Puss på dig kram Pilla

2008-06-04 @ 14:27:16
Postat av: Veronica

Vilka framsteg du gjort! Fast jag tyckte du var jättefin på första bilderna med :)

2008-06-04 @ 16:40:09
URL: http://mindreavmig.blogg.se/
Postat av: Marie Hj

Wow! Vilken skillnad! Du är jättesnygg! Jag har ingen erfarenhet av styrketräning men har funderingar på att börja. Har du lite råd till mig kanske?

2008-06-04 @ 20:04:17
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0