Vilken natt med halsont och vitaminer

Allt går inte alltid som man önskar att det ska. Vaknade igår mitt i natten med halsont . Hell no tänkte jag upp till vitamin skåpet fram med c-vitamin 3000 mg echinacea droppar 50 droppar och vitlökskapslar 6 st . det var bara början . sedan fortsatte det så varannan timme och det gör fortfarande ont men inte som inatt . Jag vill fan inte bli sjuk . Igår morse var det kallt ute på promenaden jag frös lite i början kanske det var det  som gjorde att man fick halsont. Annars har hu temperaturen blivit svalare ute .

Fick order om att inte köa cardio för man vill inte förvära situationen . Men jag ville så gärna ut och gå. :o/
Min baby ringde och han är på väg hem *yippi* någon som kan krama om mig och ta hand om mig det känns alltid bra . Kl tre idag är det avslutning på dagis och det bjuds på massa mat och tårta *gråter* Jag får trösta mig med att jag har bäst beach form *asg* nä men seriöst det är skit trist att titta på medans andra äter god mat. Man vill helst vara hemma dock ville Neo så gärna att både mamma och pappa kom så jag få göra detta för honom.

Dieten går bra men jag känner av nu mer och mer att det brister på energin på fredagar . Jag klagar inte på maten alls och är inte ett dugg hungrig men jag kör ju på med allt jag har både på gym och morgon cardion . Sedan ska man ha ok att vara fru mamma och egen företagare .......... jösses det tar energi !! Jag tror på mig själv och jag vet att jag kommer klara detta speciellt med David, P-A och Petra som stötter mig hela vägen .

Jag ska vila mig strax eftersom jag är så trött efter det ska jag iväg till banken sedan dagis . Ikväll är det axlar så det gäller att må bra och Italien spelar så det får jag inte missa.

Dagens outfit .



David har med sig kameran så de är bara mobil bilder idag .
Tänk att jag trodde alldri att min mage skulle se så här ut efter tre barn
dock blev det inte så av att ligga och slappa!! hahahah. P-A har lärt känna min kropp
riktig bra nu känns skönt.

Kommentarer
Postat av: Robin

Grym mage tjejen!!

Ingen dålig outfit det där heller!

2008-06-13 @ 13:55:03
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: David Frykman

Den där magen kan man ligga och titta på en hel dag:)

2008-06-14 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0