Veckans mål avklarat

Hallå min läsare
Igår hade jag en time out från bloggen . Igår skulle jag rapportera vikten till coach på morgonen innan min ätardags frukost :o) och håll i er nu 55,3 kg -0,9 kg den här veckan Bättre äån vi hade räknat med . Formen såg riktig bra ut igår jag var under shock hahahha. Hur som jag fick njuta at mackor med ost och kalkon samt min underbar nutella :o) Kändes riktig ovan att bryta rutiner måste jag säga och det tog en stund innan min macka smackade gott :o)

Vi tränade axlar i solna  och det gick bra . Fick en grym kontakt  och det kändes riktig bra . David körde högreps för han var inte helt kry från hans förkylning  dock mådde han inte dåligt.

Efter passet var det poserings träning . Ochd et var jobbigare än jag trodde. Mycket att tänka på men det kommer att sitta fint i dec det är jag inte orolig för . Tack P-A och Petra för eran hjälp.

Efter poserings träning var det raka vägen till Max Hamburgare :o) orkade inte allt men det var ok . Inte alls lika gott som man kom ihåg jag tror det var för mkkt sås . Man har liksom vant sig att inte ha sås på maten . Ja men pommes var gott *asg*


en från träningen

Kommentarer
Postat av: Paula

jösses kvinna!!!!! :D

2008-06-21 @ 14:20:51
Postat av: Vasnessa

Hej min darling

Ja du kommer se en smal vanni när jag kommer asg

2008-06-21 @ 14:52:22
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: richard b

wow! Gryma framsteg!!!!

2008-06-22 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0