Vad skulle man göra utan gymet

Idag har jag tänkt lite på hur mitt liv ser ut och jag kan säga att jag är riktig nöjd med vad jag hittils har åstadkommit :o) Är ni nöjda? Jag hittade kärleken när jag var ung eller vad skriver jag !Jag är ung fortfarande *ler* ja men i tonåren hahaha sedan vid 18 års ålder blev jag mamma för första gången och sedan dess har det bara gått framåt. Det har inte varit dans på rosor visa perioder i mitt liv har varit det värsta jag varit med om specielt 2006-2007 fyyyyy Men både jag och min bästa vän min  man kämpade kriget och vann . När man hamnar i svåra situationer som vi gjorde med nära vänner så inser man verkligen vem true vänner är det är dom som stod vid våran sida och såg till att vi skulle kämpa och inte ge upp fighten!

Jag är definetivt den jag är idag på grund av allt jag lärt mig på vägen . Jag är nog den mest envis människa som finns jag ger inte upp så lätt . Men det vet ni redan eller hur :o)

Idag har varit en kanon dag . Jag har varit med David nästan hela dagen . Kom nyss hem från en bio date och gud va mysigt vi hade det. Vi såg filmen dumpad den var riktig rolig. Ska ni på bio se den då .

Innan bion tränade vi i solna det var bröst och axlar på schemat  och det gick riktig bra . Man ser mer och mer musklerna som man har under :o)


Johan körde som vanligt his style och det är alltid mer än 100% både han min man och coachen får mig att kriga igenom tuffa dagar .

David tränade också på riktig bra . Inget ovanligt med andra ord och han är min snygging :o)

Och lilla jag som kämpar att få mer muskler :o)

en till ingen model direkt men jag duger för min man :o)

Måste berätta en rolig grej som hände på tjej toan på biografen . Jag skulle blanda min kessela i min shaker för jag hade bråttom till flimen och ni skulle sett tjejerna blickar *asg* det såg ut som om dom såg en Alian *asg* I do what i got to do so i don't give a rats ass keep looking girls. :o)
Underbar dag !!!

Kommentarer
Postat av: Jonas Lundberg

Snygg bild på dig Vanessa, den första, ser ju grym ut där!

2008-06-17 @ 00:11:38
URL: http://www.metrobloggen.se/JonasLundberg
Postat av: Ederer

Bra jobbat idag Vanessa! syntes lite ådror både på bröstet och armarna, formen e nära nu!!!



Gillar din inställnig under dina pass, samma som mig " ingen ska kunna säga att det tränat hårdare på vägen fram när väl tävlingen kommer"



Keep It Up och njut på fredag=) =)



Kompis!

//

Ederer

2008-06-17 @ 00:50:32
URL: http://johanederer.blogg.se/
Postat av: Ederer

Sent på natten och jag stavade som en kråka hahahaha=)





Go`natt!

2008-06-17 @ 00:52:04
Postat av: Lina

Du jobbar på så bra tjejen!!

Ha en fin dag!

kram

2008-06-17 @ 09:38:36
URL: http://linajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0