True love that lasts forever

När man är på bröllop och ser två personer som precis börjar en underbar resa ihop kan man inte låta bli och tänka på den resa man har gjort med sin egen man. Under vigseln tårarna rann och det är otroligt specielt att se två personer äntligen fira sin kärlek med vänner. Alla mina känslor bubblade upp och till slut ranna tårarna kändes som bara igår man stod där och hade svårt att hålla tårarna i styr under vigseln . Snart är det 13 år sedan jag tog en resa jag aldrig trodde skulle vara så äventyrsfull och med full av kärlek och glädje.

Jag vet inte hur många gånger jag grät igår men man känner mycket kärlek i luften på en bröllop och känslan är grymt härlig. Hade nog fjärrilar i magen i timmar :o) och min man var otroligt snygg igår . Min Pudding ;o)




Jag älskar dig David

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja visst är det härligt? Man borde stanna upp lite oftare och faktiskt inse vad man har.



Härligt ni verkar ha haft det!



/Cecilia

2008-06-29 @ 17:37:00
URL: http://missnenya.wordpress.com
Postat av: Susanne

Har du dansat förrut?! *L* Eftersom du är så vig plus posen på bilderna... Du vet väl att So you think you can dance startar den 8 juli på kanal 5... :P Ska ses!

2008-06-30 @ 23:20:28
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0