Tiden går fort nu

Satt här och räknade ihop mina veckor på diet hittils och det är snart 13 hela veckor :o) jösses vad tuiden har gått fort tycker jag. Under 13 veckor har man lyckats bli mycket lättare . Vikten började på 67 och i lördags var det på 55,3 . Not bad at all eller hur?

Jag känner mig stolt att jag sköt mig så här bra hittils och jag vet att det jobbiga väntar nu men jag är redo för det. Jag tycker jag har en bra coach som lyssnar på mig och känner min kropp nu riktig bra hur den reagerar med olika rätter ;o)

Det är viktig att ha en bra coach anser jag om man vill komma i riktig bra form . Det jag anser är riktig skönt är att han och många andra har gått igenom massa dieter och P-A's kunskap i området är inte att leka med . Killen kan sitt !

Så nu gäller folks mindre cardio mer mat står på schemat *hahahahah* nanananana nu är ni avis va ;o) Nä men skönt att vila också.

Så fram till dec det som är kvar är självklart resterande kilon som ska bort
Bli mästare på att posera
sy bikini och baddräkter
Skaffa snygga skor
Bestämma hur mitt hår ska se ut och naglarna :o)
Har jag glömt något lär P-A påminna mig *asg* eller hur coach ;o)
I'm just a girl and i love it .
så här kan en bikini i BF se ut




Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du kikade in hos mig. Har inget direkt mål för tillfället. Tränar för att det är skoj och för att jag vill komma i bättre form ;)



Lycka till med tävlandet :)

2008-06-25 @ 22:52:16
URL: http://likar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0