Söndag = morgon promenad med sin älskade man

Oj vilken härlig start på dagen efter nattens röj här i området. Vägde mig för jag kände mig otroligt lätt och gissa vad vågen sade 58,2 kg !!!58,4 igår morse så gick yttligare ner i vikt . Så gårdagens cardio och benpass gjorde sitt !

Grattis P-A och Petra till 6 års bröllopsdagen !!!!

Morgon promenaden var full med kärlek och självklart en högtempo höll vi :o) Fick inte så många timmars sömn inatt men en promenad missar man inte eller hur :o) Det är inte varje dag David hänger på när jag ska ut och gå. Så mysigt. Inte fel heller att se en snygg rumpa framför mig *drool* Jag kan lova er att han fick se min en hel del mohahahahha

Fick en sms av coach att han och sin älskade Petra firade 6 år som gifta och att dom är lika kära som när dom träffades för 15 år sedan . DET people är kärlek i mina ögon.

Jag vet hur det är för jag brukar bita David när jag kan inte få nog hahahahahahha inte alltid populär

Nu ska vi iväg och handla mat på Ica maxi så jag har mat denna vecka :o)



lite gamla tjokis bilder





Kommentarer
Postat av: Ederer

Hahaha Snygga t-shirts på sista bilden :P :P ;)



see yaa!



Ciao!

2008-06-01 @ 14:11:56
URL: http://johanederer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0