Skolavslutning 2008

Så då har barnen sommarlov nu och det känns som att tiden har bara försvunnit. Det har gått förbi riktig fort. Så kan det vara när man har 3 barn.
Dagen gick som vanligt min dotter hade svårt att göra sig klar i tid hhahahaha och allt gick snett enligt henne. Ja man har snart en teenager people vad ska jag ta mig till .

Väll på plats så började vi alla att sjunga och sedan fick barn medaljer för det som hade  presterat på idrottdagen .Martin fick guld för han vann 60 meter och 1000 meter i löpning !!! Jessica fick bronze och ville inte upp på scen för det var lite pinsamt hahaha.
Martin och Top poserar på scen .

Jessica dansade jätte fint

Lärarna sjöng för 9orna som gick ut

Katarina och Derek pratade utsällning och kattis tog med sig matsäck för det är inte hennes ätardag!!!
Imponerande va!!

Detta missade jag denna år *gråter som en bebis*

Vanessa med Ian vilken sötnos!!!

Manel Ians mamma hög gravid !! visst är hon snygg .

Min vännina och sångerska Julia

Jessica Kate och Nikita


Ja då var denna skolåret slut och jag ser fram emot nästa.
Nu ska jag ut i solen och sola med mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0