Rea rea rea

Alla pratar om rean och jag har inte ens hunnit med en shopping runda än :o( Men det ska vi ändra på tills imorgon hoppas jag . Tv å dagar kvar till bröllopet och jag ser nu fram emot det. Jag kommer få vara social så det kommer räcka tills december *asg* nä men mer än jag har varit på länge. Vad ska man ha på  sig ? Ja det är frågan för klänningen jag vill beställa så var det slut i min storlek. Helt sjuk vilken otur man jämt har med det.  Jag har stolek small igen kan ni fatta det.

Ni får gärna tipsa mig om olika ställen som har snygga kläder som har rea för jag hatar att spendera timmar inne i stan . Jag älskar att shoppa på rea för man kan fynda ordentligt.

Nä nu ska jag laga mat . På tal om mat så var det en tjej som frågade mig hur jag lagar min lövbiff ja du efter mycket  försök hittade jag något som funkade för mig . Jag häller vatten i stkpannan lägger min kött i och låter den oftast  puttra lite sakta. Jag kryddar med det som jag tycker är gott och sedan äter jag det med min ris . Om jag vill ha SÅS så lägger jag lite soja i vattnet och häller över riset för att få lite smak . SiMPLE men gott och nyttig.

En glädjande nyhet jag får äta jordgubbar på lördag ;o) det ni är en bättre belöning än en fritt ätardag för Vanessa! Yes ni hörde rätt jag tyckte inte alls om känslan av att känna sig bakfull. Inget mer sånt för mig under den här dieten . Jag trivs hur jag har det och vill hålla det enkelt. Men jordgubbar är alltid välkommen ;o)

Nu ska jag upp till köket.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jonas Lundberg

Funderar lite när jag ska komma och hälsa på. Har tänkt ta en sväng till Ystad också. Nästa vecka skulle inte vara omöjligt om det nu blir Ystad veckan därpå? Vi får höras och se vad som passar!

2008-06-26 @ 18:18:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JonasLundberg
Postat av: Leila

Det finns ett ställe på Drottninggatan som har rätt najsiga klänningar både på rea och hyfsade ordinarie priser. Jag kommer inte ihåg exakt vad den hette men kan det vara Manhattan? Den ligger någonstans mellan Bikbok och Indiska har jag för mig. Kika in där =)

2008-06-26 @ 20:47:45
URL: http://leila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0