Morgon cardio och frukost

Vaknade idag med träningsvärk i benen och jag var riktig trött. Fick ärlöigt talat tvinga mig själv upp ur sängen och ner till cykeln. Cardion efter 10 min gick bra men jag var inte på det bästa humöret alls. Känner mig riktig lätt irriterad idag men det hör till ibland i vardagen. Svårt att alltid vara glad och allt ska vara toppen. Eftercardio är det Söndags frukost min drink , vitaminer och omega 3 självklart. Efter det var det dags att duscha och vad tror ni vanni hade glömt bort att hon hade stängt av varm vattnet grrrrrrrr dessutom ringde jävla luren hela tiden så gissa om jag var sur .

Det fick bli en kall dusch typ en wake up bitch it's sunday get over your mood *asg* Efter det var det det vanliga städa laga mat och vara mamma. Kl 14 ska vi hämta vår dotter Jessica på lägret och sedan har jag sagt att jag ska bara VARA och ta det LUGNT orkar inte med en massa måsten hit och ditt idag.



Dags för en time out för mig . Ska vila och se till att bli gladare :o)
see ya all later
mvh
The biachi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0