Mina armar

Idag tränade jag och David armar . Körde med bara frukost i magn det är något jag är inte van vid. Men eftersom han nyss åkte med min bror och killarna till Hultsfred så var vi tvugna att få det gjort.  Måste säga för  den energi jag hade så gick passet bra . Först var jag grinnig och irriterad men sedan börjadejag skömta och humöret blev bättre och passet också .

Viljan var det som fick mig att kriga genom passet. 5 månader kvar tills man står på scen herrejävlar !!! och jävlar ska jag vara i bra form punkt slut !!!


en till

en till


Ja David filmade men han får fixa ihop det när han kommer hem igen !

Kommentarer
Postat av: Malin

duktigt!

får typ ångest av sånt här.. haha, shit man borde träna! ;P

2008-06-12 @ 14:12:31
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: ja det var inte fel kan jag säga :D

2008-06-12 @ 14:48:19
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: ederer

5månader tills du ska tävla??? hahahaha hur räknar du? :P :P



hultsfred=) där var jag oxå när jag var 18 ;) VD.n är the boss =) =)



bra pass och bara fortsätta köra hårt!!!

2008-06-12 @ 15:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0