Midsommar

Måste säga att jag har nog inte ätit så mycket mat på månader . Jag tror ärligt talat att jag åt hela tiden . Om inte det var vatten melon så var det godis , choklad, vitläksbröd . Vi alla njöt av matten och turades om att tömma magen så man hade mer plats för mer *asg* 

Som jag skrev tidigare så var det väldigt ovanligt för mig att få äta allt . Jag tänkte jösses hur ska jag planera detta . På torsdagen tror jag nästan handlade allt på ica maxi . Men jag var inte så värst sugen på det alls .- Mackor är det enda som jag har verkligen saknat och det åt jag till frukost . Innann träningen laddade jag med macka och godis :o) det ni get trööööööööck *asg*  Efter träning var det min vanlig efter drink kändes konstigt att vara utan den . Man kannog säga att min efterdrink är min nya trogen kompis som smackar gudomligt.

Johan Malm min vän :o) i sure made you proud ! Idag är det + 2 kg hahaha och inte ett dugg hungrig ! Åt min diet frukost vid halv elva för jag sov som en trött lejon hela natten . Vaknade med en grym träningsvärk i svanken jösses ja poserings träning .

Jag åt till 24,00 utan att ens tänka på det . Avslutade min kväll trött som fan med ett glass röd vin , en macka och jordgubbar samt choklad i sängen :o) Vilken syn det var men så mysigt. Det brukar inte ens se ut så när jag inte är på diet men med midsommar och allt så var det ok .

Idag känner jag mig trött fortfarande måste vara all mat min kropp jobbar med att hantera  just nu . Den enorma mensvärken hjälper verkligen inte . En sak som brukar hjälpa mig vid mensvärk är en hardcore träningspass!1 det brukar försvinna så man kan slappna av . Ibland bra för några timmar och ibland försvinner den helt.
Min man gillar kyckling

En del av maten

Här sitter vi och njuer

Två killar bakom som gillar kyckling och två som älskar macka med smör ;o)

Yes people vanessa åt mkt mat också

En god och lyckad efterrätt

Vi alla njöt av  tårtan på balkongen eftersom solen sken där

Martin gillar att spela Buzz

Här spelade vi alla buz z

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ni har jue lika soffa å fotölj som mig... *L* I italienskt skinn! ;) Fast min är i en ljusare nyans... Ha en fortsatt mysig midsommar!

2008-06-21 @ 12:51:43
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Jonas Lundberg

Vad god mat...

Det går verkligen framåt Vanessa!

2008-06-21 @ 14:26:32
URL: http://www.metrobloggen.se/JonasLundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0