Me and my boys

Ibland trotts att man är trött så kan man ha riktig mysigt med sina barn . Att vara mamma till 3 som vill ha ens uppmärksamhet är inte det lättaste jobb. Men ikväll tycker jag att det var mysigt. Martin kom till mig två gånger och sade dom finaste orden en mamma kan höra "mamma jag älskar dig" man blir så glad och man känner sig så otrolig bekäftad.

Neo han med är riktig bra på att bekräfta mig som mamma. Han ofta säger jag är vacker, fin och snäll.Idag tyckte han att jag hade varit duktig för jag gjorde god mat och bakade muffins . Sedan kom dom roliga orden medans vi satt vid matbordet. Neo säger" mamma varför får du inte äta muffins ?" Jag svarar " för att mamma vill inte ha muffins " Neo säger " men mamma den är såååå god , bestämmer loves pappa fortfarande? Jag skrattar och svarar " Loves pappa (min coach) hjälper mamma med maten och träning för tävlingen . Neo funderar lite och sedan svarar "ja man kan bli tjock av muffins fast inte jag jag kommer bara ha muskler eller hur mamma" Jag skrattade riktig mycket för han är så go . Här har han två föräldrar som tränar och sköter kosten så självklart är pappa hans idol och han har muskler.

När det var dags för att gå sova ville jag ta lite bilder för att skicka mms till David . Hemskt det är att ligga själv i sängen just nu . Saknar min man !!! Hur som så slutade med att dom ville posera och självklart såg dom söta och roliga ut .


Neo kan också

Ursäkta kvaliten men min moil tar inte dom bästa bilder .
Mamma får sin efterlängtat puss

Sä här kul kan vi hade vi det

Neo ville själv ta kort på mig och Martin oj så trött jag ser ut :o)

Me and my boys

Här ligger jag nu och vilar . Ska strax kolla på film tänkte jag och somna .


Just me and my laptop folks .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0