Måndag Måndag Måndag

Hur många ser fram emot Måndagar? Jag brukar inte se fram emot det men den här gången gjorde jag det :o) varför jo för det är hela 4 dagar kvar tills jag får öva posering för första gången och ha en underbar ätardag :o) YIPPI.

Det ska bli riktig kul att fira med familjen Lundin/ Andersson. Idag har jag höjerdag och jag är så förbaskat mätt . Tänk att jag är inte ens hungrig på diet och sedan ska ha mer mat ...jo min mage ser ut som en balong hahahah Men i love it man behöver mer mat . Att dieta är ingen dans på roser direkt. Man har glada dagar, arga dagar och dagar där man känner sig ledsen. Dessutom är jag en tikande hormon bomb känns det som så då blir inte saker och ting lättare. En sak jag har lärt mig är att vet jag hur jag reagera på en sak så försöker jag kontrollera det om det skulle uppstå igen .

Jag skrev i en tidigare inlägg att det värsta jobbet var gjort :o) min coach tyckte det var skit kul för det värsta delen has yet to come *asg* ja så lite vet man som en nybörjare . Det jag ville få fram att vi har blivit av med  största delen av fettet  och ja det finns mkt kvar men jag lovar att ge 150 % hela vägen.

Vi alla upplever saker och ting på olika sätt  i livet och just när det komemr till diet så tycker jag att visa människor utan barn kan verkligen klaga ??? Då  brukar jag oftast tänka tji kom och vara i mina skor en vecka då jävlar skulle du behöva 1 hel vecka med extra energi.

Jag tycker inte att jag klagar specielt mkt under den här diet men visst jag har den senare tiden känt mig mlättare irriterad eller trött men jag måste fortfarande ta hand om mig själv mina barn vara fru och jobba . Tänk hur lätt det skulle vara om det var bara jag och jobbet !!! WOW  LÄTT dock tråkigt liv utan mina barn *ler*  Men ni fattar vad jag menar.
Jag är ingen super morsa eller kvinna jag ser mig själv som en målmedveten tjej som  kämpar in i det sista.

Så Dagens outfit


Efter vi hade lämnat barnen var vi och handlade på GG's butik på söder
En brun Johan Malm som har inlett sin diet :o) watch out he's dangerouse.

Sedan skulle vi hämta färg till aket min bror målar .

Här ser ni att det är grababrna som bestämmer på arbetsplatsen :o)

Den här killen var glad att jag ville ta kort på honom och kalendern *asg*
Hna nämde att den var 5 år gammal och det var från året 2007. Rolig man !
Väll hemma var det dags att laga sin mat i köket.
t
Tog en bild på lite godsaker i affären *dregglar*

Grannen hejar på sverige 100%

Nu är det snart dags att träna .
Ställ gärna fler frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0