Mage vader och cardio

Idag gickd et bra körde på med rätt bra tempo. Det blev olika vad och mag övningar coh sedan en timmes cardio. Vet inte vad det är men idag har jag joggat en del ochd et kändes riktig skönt måste jag säga . Ibland när man springer så kan det börja bra men efter ett tag kommer man till en punkt där man vill bara sluta . Men då gäller det dock att vara envis och forsätta springa.
Jag tror att det är bra att sätta upp mål om man vill kunna springa längre sträckor. Jag är gift med David som har varit en långdistans löpare. Han har tävlat på elit nivå  som Junior . Så man vill också vara bra ;o)  Jag kommer ihåg när jag började jogga i början av min diet 67 pannor tung jag trodde jag skulle ärligt talat dö. Min kondition var = med en flodhästs *asg* ojoj intervallerna var en nära döden uplevelse trodde jag då ;o) Nu att man har blivit av med nästan 12 kilo och tränat flitig under dietens gång så blir det mesta lättare.

Idag sprang jag 30 min utan några problem alls och det kändes riktig skönt. Hade gamla låtar i min mp3 och jag kändes lätt tyckte jag.

Bjuder på en bild som jag tog efter min cardio svetten rann längs ryggen *asg*

Kommentarer
Postat av: Nina

olalala

2008-06-25 @ 21:18:51
Postat av: Nina

olalala

2008-06-25 @ 21:32:52
Postat av: P

grymt!! :D

2008-06-25 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0