Lördagens benträning

Igår körde jag nog en av mina bästa benpass under dieten hittils . Energi fanns det gott om och jag höll en kanon Tempo

6 set benspark lätta vikter höga reps . körde på mellan 30-40 reps .
Knäböj i smith direkt till hackligt 15 reps i varje och 4 set ONT ONT ONT inte en direkt härlig känsla. Men man vet det bra för benen hahaha.
Benpress bred 15 reps och smala korta 12 reps det brann så in i helvete.
4 set benspark igen :o) love hate feeling .
Rakamark med hantlar 4 set
och en annam liggande övning som jag har på bild med trippeldropp 6 set . många många reps får otroligt bra kontakt när jag kör denna övning.

Barnen fick vara i stora salen och som tränade själva . Kolla hur söta dom var.

Denna övning rockar fett
'
David körde ben men framsida för han hade fortfarande träningsvärk i baksida lår.Han sade att han skulle köra en lätt pass och ja det kan man fet glömma . Hur kan lätt vara att köra som sista övning 140 kg böj i smith men 20 reps !!!!! Då hade han redan kört Benspark till en extreme nivå . Han gör mig stolt och arg när vi tränar *asgarvar* inte arg på det negativa sätt men han pushar mig och motiverar mig med att säga jag måste köra hårdare när jag tyckler jag kör riktig  bra. Ja han kan pressa sig utan tvekan till en extreme nivå tycker jag och många fler på gymet. Jag är jätte stolt över dig David! Baboom hoppas du vågar hahahahahha.

Kommentarer
Postat av: Tess

Min favorit oxå. Den är grym!

2008-06-09 @ 18:58:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: Vanessa

Hej Tess

Ja den tar riktig bra eller hur .

2008-06-10 @ 11:09:55
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0