Jag är en cardio star *

Gud va bra cardion gick idag och jag svettades riktig mycket. Var tok blöt när jag var klar idag så det fick bli en snabb frulle och in i det varma duschen för jag började frysa. Vikten var också helt ok för att ha haft höjardagar och det behövdes. Man glömmer lätt måste jag säga dom låga dagar när man får extra kcal :o) men nu är det två dagar med lite längre kcal och sedan är det FOOD PARTY !

Formen såg bra ut imorse tyckte jag själv. Lite vatten i kroppen men who cares .Imorgon ska jag baka inför fredagen. :o)
Min son Neo fyller fem imorgon så det gäller att vara uppe med tuppen och köra sin cardio och sedan väcka honom md en god frukost och paket. Han har längtat länge efter det här :o) snart var det 5 år sedan jag låg på sös i hela 14 timmar ojoj smärtan var tungt men jag klarade det utan smärtlindring. *stolt*

Här sitter det mkt fett kvar . mamma och dotter lika som bär

en på ryggen


see ya later darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0