Ikväll är jag ensam morsa med två pojkar

Så då var man själv. Jag lagade mat i god tid idag eftersom jag visste att Martin skulle vara riktig hungrig när han kommer hem . Smart från min sida för det första han sade var att han ville ha mat :o) Han såg riktig söt ut med svrige flagga på ansiktet och en italien t-shirt . Smart kille min Martin

Min vännina Kattis för för övrigt vägde 77,8 imorse!!!! GRATTIS tjejen :o) Ni
ska veta att det var 10 år sedan Kattis såg siffan 77 på vågen !!!! Sikken kämpe !
Ja hon körde Neo hem från Dagis . Tur man har snälla och kära vänner som hjälper
en när man verkligen behöver det .
Här kommer en bild på Neo han njuter av maten .

Han fick Pasta med kyckling korv ! Han åt upp nästan allt. Han ville ha mammas
Muffins son hon överraskade pojkarna med :o) det luktade så gott här kan jag säga.


Barnen tyckte muffins var riktig goda . Lyckades göra dom lite mer nyttiga också.
Jag älskar att baka och laga mat .
Pojkarna leker just nu och snart ska jag natta dom.

Kommentarer
Postat av: josefin

svar: ja visst var den! älskar den :)

2008-06-12 @ 21:35:44
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/
Postat av: P

mums!!visst är det ännu roligare att baka och laga mat nu =)

2008-06-13 @ 08:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0