Idag känns det som min födelsedag !!!!!

Ja som rubriken lyser så känns det som det är min födelsedag . Vet ni vad min present blev? ok är ni redo !!! morgon vikt 57,9 självklart gjorde jag en booty seger dans hahahhaha kul va !!!! Grattis till mig själv .

Efter morgon vägning  så fixade jag min son matlåda som han skulle ha med sig till Dagis för idag var det utflykt till Flaten badet. Smörde in honom med solkräm och hjälpte honom med frukost och kläder . Neo älskar när mamma hjälper till det är det bästa han vet . Han sade så fint mamma jag älskar dig du är så vacker, fatta hur mina tårar kom då . ojoj älskar mina barn . Kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dom .

Sedan kom Kattis och hämtade upp oss och vi körde till Dagis . Självklart tjej snacket började omgående och det är så skoj för man upplever och går igenom samma saker hahahaha .

Ja just det 100 gram havre kan ni fatta hur mätt jag var !!!! sikken energi  jag har efter min MEGA lunch . Då menar jag MEGA VERKLIGEN  halv vägs tog det stop och ju känner jag mig som en överaktiv barn hahahahha hopp hopp !!!


Neo

Dagens outfit  jätte enkelt sommar klänning från bikbok 149 kr !!!!!

Kattis har parkerat bilen :o)

Längd skillnad eller !!!! hahhaha

På väg hem efter ha lämnat Neo



Avslutar med en bild som säger det mesta I'm a winner!!!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Kul att du ska tävla! Mvh Bettan

2008-06-03 @ 19:07:23
Postat av: Vanessa

Hej Bettan

ska bli kul att tävla ! längtar ju :o)

2008-06-03 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0