Fysatan för ätardagar

Ok för att inte låta helt jävla dum i huvudet så ska jag börja med att visst det är definetivt gott med att få äta det man vill . Men  är det värt allt det man få gå igenom dagen efter . Jag åt som en gris enligt mig själv för att verkligen få pröva på att ha en ätardag . Resultatet för min egen del var en slö Vanni som tyckte att det var svårare att träna med alla dessa extra kcal i kroppen . Men nu fick jag prova och se hur det känns .

Både igår kväll och idag ville jag bara ha skit saker . Det är jobbigare . Nästa ätardag blir med måtta definetivt för så här dåligt vill jag inte må igen .

Idag åt alla en riktig god tårta och jag och min vännina satt och snackade istället. Frestad vart man så det var inte diekt kul . Dessutom frös vi båda två riktig mycket.

Kalaset var lyckat anna vart jätte glad för sin present. Jag träffade många som man inte har pratat med på ett tag så nu har man hunnit vara social också :o) hahaha

Några tips vad man ska ha på sig till en bröllop?
Nu är det dags för Cardio

romantisk bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0