Dagens träning biceps och triceps

Körde idag en otroligt bra pass jag är nöjd med mig själv det är det viktigaste. Det finns inget värre än att dra från gymet missnöjd.  Härliga vänner tränade redan när jag kom . Petra körde rygg och Stefan och P-A körde bröst och axlar.
Stefan som ska tävla kommer helt klart se bra ut och han verkar vara en riktig trevlig kille . P-A som körde i linne idag (händer alldrig annars) visade en kanon form . Raffe körde Axlar och Vvader och han krigade på trots diet.

Vi är tre stycken som dietar just nu plus coach som ska ha en foto session nästa vecka så sommar formen för beachen är här i Solna :o)  Idag har jag känt ingen matlust alls värmen tar bort den helt. Därimot åt jag massor av isglass som jag tuggade som godis. Finns inget godare !!!!

Imorgon får jag ta lite bättre bilder. Men här kommer dagen bilder.
Neo Kör Hantelpress

Mamma kan också och här kör man trippeldrop sittande hammer curls.

David kör z-stång alt till stående bicep curl.

Här pumpas det  vidare med drop

Johan dök up när jag var klar och skulle pumpa axlarna

Stefan och David pratar lite tatueringar :o)


Vi alla hade en kanon pass och gick hem med ett leende på läpparna :o)
Sommaren är här och jag hoppas att ni alla har en grym lång helg.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack så mycket!

Härliga bilder även här! :)

Grym kropp du har... själv ser jag ut som en liten vekling.

2008-06-05 @ 21:43:14
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0