Dagens ryggpass

Idag körde jag rygg . Fick träna själv eftersom David skulle öva med bandet inför spelningen till bröllopet nu på lördag. Körde på riktig bra och det var riktgi kul idag. Latsdrag med dropset. Enarms hantel rodd alt med stående rodd. Maskin sittande rodd med trippel drop. Drag ner med drop och så körde jag chins :o) Det ni visst var jag duktig. Sedan körde jag lite baksida axlar .

Det mesta känns bra nu och det är bara nöta vidare till dec. Fördå staår man på scen och får visa vad man har lyckats bygga upp under dom 4 åren jag har styrketränat :o) känns lite nervöst för man vet inte hur jag kommer se ut .

Fick flera kommentarer idag av folk som vart på semester att jag ser riktig bra ut och fräsch :o) ja då ska man inte klaga eller hur .


Inte lätt att ta själv


*ASG* hahah ser ut som en pajas jaja ....

ojoj ljus gör skillnad

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser ju riktigt bra ut!

2008-06-24 @ 21:23:30
URL: http://missnenya.wordpress.com
Postat av: Kattis

Du är så himla duktig!!!

Du skall också veta vilken bra tränare du är, jag kommer vara dig evigt tacksam!

Kram

Kattis

2008-06-24 @ 21:52:55
Postat av: Nina

snygging

2008-06-24 @ 21:59:04
Postat av: Tess

Alltid kul med bilder. Ser att du har fått fina bröstmuskler.Mycket fina linjer. Håller med om att du ser riktigt fin ut!

Kämpa på tjejen! =)

2008-06-24 @ 22:45:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0