Dagens pass på Pro Gym

Idag tränade jag och David på Pro Gym som ligger på Söder . Riktig bra gym som har allt . Man fick en riktig 80 tal känsla när man var där . Min vän JOhan Malm körde rygg och han dietar nu inför årets SM som håll i västerås . Tror han sade att det är bara 15 veckor kvar :o) Han rygg såg rätt bitig måste jag säga.

Dom spelade grymt rock på Pro gym skönt som fan !  Jag körde på riktig bra i bänken idag jag var riktig nöjd med min prestation . Körde lutande hatelpress med drop set och cable cross med drop sjävklart. Idag var det även lite axlar på schemat och det kändes riktig bra .
David "krigaren" Frykman

Själv såg det sådär ut jag håller vätska *rollereyes*

kontakt är hemligheten *asg*

Så här ser progym ut

David njuter av sin efterdrink :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0