Dagens pass axlar

Idag var det axlar på schemat och vi tränade tidigt för att kunna vara ledig med barnen resten av dagen. Kl 11,20 var vi på gymet och min man var typ nyvaken . David behövde sömnen efter en intensiv vecka med 4-5 tak igång samtidigt plus skriva offerter och gå på nya möten.

Själv tycker jag körde på riktig bra och jag ser mer och mer muskler *yippi* kul att se man har något under dom 10 kg jag har lyckats plocka bort. .

 Stefan och P-A körde armar riktig HARDCORE  kan lova att Stefan var trött hihihi men vem är inte det efter en kanon pass.

Ska iväg och köpa morgon dagen belöning känns som man vill gå upp extra tidigt så man få den tidigare :o) japp jag får GOURMET mat ! Man kan göra Booty dansen hahaha.

P-A körde trippeldrop och sista övningen för biceps  pump och PAIN

Vanni pupar lite axlar

en härlig bild på killarna ! Kanon gäng nästa gång dom kommer få vi ta en
bild på oss alla. En grupbild med tjejerna också  :o)

Trötta men glada åkte vi hem med ett leende på läpparna. Ännu en träningsdag
var över och man kände sig nöjd med sig själv.

En rolig grej jag måste berätta är att jag städdade ur min gaderob och slängde kläder jag ska  aldrig komma i igen . Och det absolut roligaste är att en av mina jeans som jag hade som mål att komma i är nu för stora hahahah sikken shopping problem . I just love my new problemhahahahah .

Just nu är jag jätte trött men glad .
pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0