Bröst och axlar :o) !!

På måndagar kör jag bröst och lite axlar. Jag var på riktig dåligt humör innan passet. Hela dagen har jag haft riktig ont i magen :o( mensvärken var inte att leka med. Jag kan inte minnas när jag sist hade så ont vid mens . Hur som helst är man på dåligt humör så går allt åt skogen ..............gaaaaaaaaaah .....kunde ha slagit till någon för jag var så irriterad. David frågade mig om hna kunde göra något men det går inte jag sade jag måste bara börja träna för det var sent.

På jobbet idag fick jag bara kriga och jobba och jag fick massor gjort :o) så det var posetiv .

Jag började med att värma upp axlarna medans David klippte håret i skogås centrum . Körde med 2 kg hantlar *asg* 70 reps det ni folks snacka om PUMP . Körde 3 sånna reps dock inte70 varje gång hahahah men axlarna var fyllda med blod ! Sedan ökade jag med vikter och körde drop set lyft åt sidan . Här blev jag på bra humör :o) ser ni träningen hjälper .

Bänkpress 50 kg 10 reps direkt till armhävningar med mina ben på en bräda 12 st trodde mina ögon skulle poppa ut hahahah 3 set och det kändes riktig bra .

2 bröst maskiner precdec och en annan körde 4 set så nice

hade en otrligt grym kontakt att det gjorde fan ont !
David körde på riktig bra

Fighting face

Vanni kan också

chefen på gymet kan också

Lilla jag


Ja då var denna träningsdagen slut och jag är nöjd. ska lägga mig i soffan och nuta av glass nu .
kram på er och forza italia !!!! hell yeah
Vanni

Kommentarer
Postat av: Cramer

Riktigt jä**a bra bröstmuskler. Jag är imponerad:))

2008-06-09 @ 21:14:44
Postat av: Vanessa

Tack Amore :o)

2008-06-10 @ 11:08:12
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0