Bröllop

Igår som ni alla vet var vi på bröllop. Sofia och Glenn skulle gifta sig.  Det häftiga med en bröllop är att man får se hur två personer har valt hur denna dagen ska firas på deras sätt. Glenn som komponerar film musik hade gjort musiken och det var nog det häftigaste man har hört. Mycket känslor kom fram när man satt där musiken sattes på( vigseln var uteomhus) och bruden och hennes far kommer. Musiken var så mäktigt att Sofia hade svårt att hålla tilbaka sina tårar och därefter vi andra tjejer med ;o)

Efter vigseln minglade folk och jag åt min mellis , jag hade frpgat när dom skulle äta men en tjej svarade fel om en timme och jag kunde inte vänta så länge. Och gissa om när jag var klar så 10 min efter skulle dom in och äta buffe ....... sur ja ....det kan man säga för man fick sitta där bland alla och prata med min glas vatten för det fanns ingen light dricka.....grrr..

Tomas gillade maten :o)

Ingelill klagade inte heller på maten

Min man och jag

Bord dekoration var riktig fint.

Maten

Brudparet var glada och in love

.

                                                  
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0