Barn vill också hjälpa till

Neo idag såg mig laga middag till familjen och han genast frågade om han kunde hjälpa till . Jag brukar vilja hålla en högt tempo för jag vill kunna vila en stund men idag tackade jag ja till hans erbjudande att hjälpa mig så han fick panera lövbiffen. Han tyckte han blev riktig kladdig om händerna *lol* men han gjorde en grym jobb . Neo till och med lade lövbiffen i stekpannan .

Mamma får jag röra ägg en här så jag kan ta bort det kladdiga på mina fingrar hahhaha
han är för go min lilla pojk

Sedan hjälpte han till att skära feta osten till salladen . Han gjorde en grym jobb
och han var riktig glad att få ha varit med och lagat pappas mat .

Vi hade en riktig mysig mamma och son stund måste jag säga och man ska vara glad att dom vill vara med och bidrag . Så ibland måste man stanna en stund andas och planera om för man kan bli glatt överaskad av vilken härlig stund man kan ha med sina barn .
Mammas egen liten polis man

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilket snyggt kök ni har =)

I like!

2008-06-25 @ 22:04:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0