A sunny sunday morning

Man kan inte direkt klaga när man vaknar och solen skiner eller hur? Sitter här på min cykel och kör min morgon cardio :o) back so basics .

Kommer sitta här bara en stund och sedan ska jag ut i det fina vädret. Neo är redan vaken så jag vill inte ut och lämna honom själv. David ligger o sover eftersom han kom hem kl två imose efter att ha övat med  en band han ska spela med på bröllopet vi ska till den här kommande lördag. Han ska spelai 45 min :o) det är rätt coolt tycker jag .

Idag fyller David syster Anna 30 så det blir till att fira hene med familjen och vänner. Jag börjar tröttna och tycka det är jobbigt att sitta blad andra medans de äter gott. Om jag ska vara ärlig ville jag avboka bröllpet  just pga av detta . Men eftersom David ville jag skulle vara med så får jag plågas vilket är allt annt än kul.

Näsya ätardag kommer i augusti min bröllopsdag så det är bara att sikta sig mot bröllopsdagen :o) Ibland när man bli bjuden på saker så känns det att fok tror att det är lätt att sitta där och bli frestad. Jag oftast drar mig undan då oh hur kul är det ? Valet har varit min egen att tävla och jag ångrar inte mig. Pratade med coach igår så vi fixar en finare meny att ha med mig på bröllopet. Man får helt enkelt titta på lösningar i sådana här situationer.

Idag ska jag packa Martins väska också hans ka imorgon på läger med hans fritids som dom anordnar varje år vid flaten stugan . Dom har egen bad och bastu vid sjön jätte fint . Ska bli kul för honom atta leka med vänner och vara ute i det friska luften en vecka för han är en kille som vill alltid ha ngt att göra. Man får inte bara slappa för det är tråkigt för honom :o)

visste ni att jag har dansat balet när jag var liten :o) dock är man stel och gammal nu



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Tar du med dig egen mat om du t.ex ska på bröllop där det bjuds på mat!? Eller väljer du med omsorg eller äter du innan eller efter?

2008-06-22 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0