Vänninor 4 life

Tänk det där med bra vänner och mest av allt true friends hur viktig det är att ha i ens liv. Jag kna stolt säha jag tillhör den som inte har så många vänner men dom jag har är true friends som står vid ens sida hela vägen igenom roliga och tuffa tider. Jag har inga stora behöv av att ha många vänner och känna mig populär men vänner jag kan räkna med är viktig för mig . Detta var något jag tänkte på under min morgon promenad  :o) Jag känner mig otroligt nöjd med mina vänner.

Jonas har precis gått upp han somnade tydligen vid två tiden så det blir frukost nu för hans del och sedan vilar hans från morgon promenad eftersom det är hans ben dag . Jag och David har rygg på schemat och det känner jag mig riktig taggad för idag . Vart vi ska träna vet jag inte helt än men kanske Delta idag får se .

Hur som helst så som rubriken lyder så tänkte jag hur skönt det är att ta en promenad med sin vännina som har också barn och man kan dela med sig av sina erfarenheter mm . Promenaden går otroligt fort också och det är otroligt kul. Hon blir jätte glad när jag ringer och frågar om hon vill med för hon mår så bra av att vara aktiv . Dock saknar vi båda våra mysiga sommar kvällar med god mat och massa snack .

Åt en dunder frukost och magen är mätt ochbelåten verkligen :o) så skönt att känna sig övermätt LOL  Igår på gymet så träffade jag min massör Daniel han är grym på det han gör verkligen . Ingen spa massage här inte ;o) aj aj aj aj brukar jag säga dock lämnar jag rummet altid med ett leende hahaha. Han som sagt hade inte sett mig på ett bra tag och fick nog en shock när han såg mig heheh han tyckte jag hade VERKLIGEN gått ner i vikt  hmm 13,8 kg från start är ingen dålig viktnedgång. Skoj när andra ser det riktig tydligt.

Imorse kom n av våra underentrepenörer han hade inte sett mig på 1,5 månad och tyckte jag var en biff *asg* polska män kan säga roliga saker ibland .

Nä nu ska jag fortsätta här och snart måste jag iväg ochhandla kyckling ;o) MUMS med wasabi !!!!!! ojojoj


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; endast 50 kr, haha, låter som en försäljare :P kika under "design hjälp?" i min header för mer info :)

2008-07-22 @ 14:19:23
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0