Träning på Delta

Så det blev delta ändå idag och imorgon blir det Solna hälsafitness ;o) back to basics ... Jätte skönt att träna på olika gym det måste jag säga . Jonas körde framsida ben och cardio och jag och David körde rygg idag och baksida axlar. Bra tempo och idag körde vi båda tungt. Helt otroligt vad mer mat gör :o) Hur som det viktiga är att få till en bra pass.

Jonas Laddar med massage på El giganten :o)

Riktig skön massage stol måste jag erkäna. Efter det var det bara raka vägen hem och fixa drinkar mm samt packa in paket som ska skickas till en god vän som blivit pappa

Sedan var det dags att köra in till stan till Delta gym

David körde på riktig bra as always . Jonas träffade en tjej från göteborg han kände

Jonas körde benspark och det var bra varm nere i källaren på delta

Jonas kör cardio

Medans David suktar Jonas med hans efterdrink

Efter passet var det shopping på Lidl kesella för Vanessa :o) Hemma gjorde jag David god mat som både jag och Jonas ville verkligen ha själva :o( Jag är en GRYM kock men även min diet mat blir gott tycker jag och imorgon är det BELÖNING !!! fan så nice det ska bli imorgon med maten wooohooooooo. Små ändringar gör sååååå mycket wiiiiii .



Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag läser din blogg varje dag och tycker du är grymt inspirerande och tuff :D



Men jag är nyfiken, hur äter du, nu under diet?

Jag har ingen aning om hur ett sånt upplägg ser ut så det skulle vara roligt om du kunde skriva kanske en dag bara vad du äter och hur noggrann du är med mängd och så? Tror många av oss läsare skulle tycka det var roligt att läsa :D



Du är grym!

2008-07-23 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0