Söndag morgon

Uppe tidigare än jag hade tänkt mig eftersom det finns lite kvar att packa som jag hängde upp igår i tvättstugan . Jag har gjort nätan all tvätt känns grymt skönt.

Martin är vaken redan och Neo och pappa sover än. Idag kör vi ben efter att vi har lämnat grabbarna. Idag kommer det nog kännas tungt när jag lämnar dom . Ska bädda deras sängar och packa upp deras kläder och sedan vill jag nog vara med dom liiite till :o) Måste hinna köpa mygmedel för det brukar finnas en jäkla mycket mygg därborta.

Nä nu tebax till tvättstuga vika kläder :o)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: irmeli

idag ska jag pyssla hemma, försöker ihärda tills imorgon på min son kommer hem, han har varit på semester utan mamma och pappa, hos farmor i över en vecka...känns tungt. Men man får försöka aktivera sig, det är mitt tips till dig:)

2008-07-20 @ 09:49:25
URL: http://irmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0