Sola sola sola

Ja idag ska jag och min man iväg till en bad strand och slappa :o) det ska bli riktig skönt att bara kunna ligga och vila medans man får lite färg . Undermorgon promenad stekte solen och folk var redan ute i vattnet imorse när jag promenerade förbi sjön . Man är uppe tidigt när man har små barn :o)

Jag saknar mina barn jätte mycket gör ont i mitt hjärta för jag saknar dom så mycket. Det är nyttigt för både föräldrar och barn att vara ifrån varandra det tror jag starkt på . Men shit vad man inser hur mycket dom lyser ens dag . Saknar någon som kollar om jag har vaknat :o) eller någon som klappar mig på armen ( Neo älskar hur lena mina armar är ) Ja idag kl 13 ska vi ringa dom och få höra deras röster .

Igår fick vi et brev av min dotter Jessica där hon skrev att dom alla tre hade det riktig bra och dom njöt av att vata på lägret. Hon avslutade brevet med pöööz fjortisen *asg* min lilla tjej är stor nu oj jösses. Dom dock klagade på att det var mycket myggor :o( Neo tydligen hade inte fått massa mygg bett tidigare så när han och en till tjej vaknade så klagade dom att dom hade fått massa röda bulor *ler*

Många är fyfikna hur jag äter eftersom jag har fått bra resultat på kort tid och det är inte så ovanlig mat . gröt till frukost som alla andra på diet . kessela gillar jag till mellanmål och kyckling och ris samt sallad . Sedan är det individuelt på vilken kcal nivå just din kropp svarar på så att du går ne i vikt . Jag äter så här på grund av att jag vill tävla annars är jag en tjej som älskar mat . Somebody give me a pizza :o)

Håller på tvättar mina tränings shorts eftersom jag tycker det är för vamt att träna i långbyxor . Jösses vad mycket träningskläder man tvättar varje vecka :o) och vi är två stycken .

Snacka om blodådror .

Jag var så glad när jag började se dom första ådrorna eftersom det är första gången ju ;o) så glad visar jag johan och P-A sedan visar dom sina armar då kan lilla jag gå hänga mig i julgranen hahahhaah .
Nä nu är det softa när alla fortfarande sover div min bror och man .


Kommentarer
Postat av: Tess

Nej det blir inte så mycket träning ihop numera. Jag är ju hemma om dagarna så jag tränar oftast vid lunch. Men det händer att vi får ihop ett pass då och då. Vi får se hur det ser ut till hösten. Om jag lyckats hitta dröm jobbet tills dess så kanske vi tränar ihop i stan. Typ Delta...

Njut ordentligt i solen men mannen din.

vill säga igen, du är en envis jäkel och det syns på dina resultat nu. Grymt! Jag är mäktigt imponerad!

Kramkram

2008-07-25 @ 11:20:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0