Snart dax att träna mage

Alla vill vi ha en snygg mage eller hur ;o) så idag ska mina magmuskler få pisk från chefen hahahha
En bra övning som jag kör när jag tränar mage

Vaderna kommer få känna svindande smärta . Dom som känner mig vet ju att jag HATAR träna vader
för jag tycker det gör så ont . Jag föredrar benspark :o)
En fin bild på mig och min älskade man och min träningspartner :o) visst är vi söta <3

Nu ska jag ladda lite med att kolla på lite olika fitness bilder för att motivera mig.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh vilket vackert par ni är : )

Ni har verkligen äktenskapstycke.

Ha de så bra!!



Kram

2008-07-09 @ 18:44:13
Postat av: curly(Talangjakten 2008)

O MY GOD!! Ja tränar hellre vader än ben,huvva va jobbigt de e me benträning,aj,aj!! Hat kärlek har jag till "ben-dagarna" =()



Nice, DEN magövningen som du kör ska ja nog ta å köra på fredan =)



Ha de gött!!



Mvh/

Curly =)

2008-07-09 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0