Shopping hela dagen lång

Idag har vi promenerat i mer æn 5 timmar. Mina føtter ær helt slut och strax ær det dags att dra och træna AXLAR  !!! Bara att Ladda nu før dom ska få en ordentligt omgång.
Jag och mamma på væg till stan

Visst ær vi lika varandra :0)
Idag ville jag gå till olika second hand butiker før hær i danmark ær butikerna som stor och riktig fina . Dessutom kan man fynda ordentligt . Dagens bæsta fyns var ett par Viktoria beckhamn jeans inte kopis det var origianal før 55 kr !!! Det var røda korsets second hand butik gissa att jag tog dom snabbt :o) !!! stl 26 dessutom wow

Ett par grymma skor från mamma i love em

Den hær klænningen køpte jag før 50 kr

Sedan shoppade jag lite mer klæder H&M mamma betalade

Røda korset 78 kr hAHHAHHAHA

Cool jeans kjol va :o) lite andra saker linne och t-shirt 20 kr

Kolla vad sdom sæljer hær på gågatan

Jag køpte lite andra saker också men jag gillar att fynda .

Kommentarer
Postat av: Susanne

Säg till när du tröttnar på VB jeansen så kan jag ta över dom... ;P



Det där på nedersta bilder ser gott ut oxå! Ha nu det så mysigt med mamsen din... Kram!

2008-07-04 @ 18:19:28
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Tess

Nice ass gumman! Snygga jeans, gillade det blå linnet!! =)

Fatta vad du har gått ner i vikt nu när du har stl 26. Du är så duktig. Ska bli skoj att få se dig på scen, du kommer att rocka gärnet.

Ha en trevlig helg!



Tess

2008-07-04 @ 20:13:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: sammy

den jeansassen hade dödat i bootytråden ;-)

2008-07-06 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0