rygg passet

Idag gick ryggpasset bra jag kände mig stark och man märker vad extra kollisar gör. Dock har man visa dagar dock låg med intaget känt sig rätt stark . Självklart inga offseasion vikter men ändå det kan kännas rätt bra.

Idag som exempel körde jag en armshantelrodd med 35 kg  och det är fan bra. Men efter det så krånglade magen . Sprang på toaletten pga av magont men efter en stund gick det över och jag kunde fortsätta. Min man David körde som en kung och nu ser man hur han har tappat fett .

Imorgon är det mage och vader samt cardio och jag ska se till att vara på topp .
Lite bilder då på väg till gymet

Såhär glad var min man på väg till träningen

Biffen på väg in i skogås centrum , Kolla hur killarna tittar på min darling *asg*

Chefen på anläggningen kör en spinning pass.

På skogås gym har dom även spa med jacuzzi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0