ont i magen

Fy va trist att ha mensvärk så att man kan knappt sitta , ligga eller göra något. Som tur är är det snart träning och då brukar det bli bättre typ 10-15 min inne i träningspasset. Har haft ont nästan hela dagen nu och jobbat här hemma. Det är något man får ta som kvinna och är otroligt trist .

Fick Sms nygligen av en kompis Martin i västerås som har blivit pappa för första gången grattis min vän till både dig sonen och sambon. Nu börjar en helt ny resa för dig .

Bara att bita ihoåp nu någon timme kvar innan man får ladda batterierna. Det blir en sent axelpass för David jobbar lite sent idag så att vi blir klar med ett jobb ute i Danderyd. Han är skit duktig min älskling .

En bild på min bror som jobbar :o)




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar,ja verkligen :)

2008-07-11 @ 18:17:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är inte dyr häller..

2008-07-11 @ 18:24:21
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0