kvälls pass

Ja folks jag blev grinig ikväll :o) och min make fick höra en gnällig vanni vilken är inte alls vanligt härhemma. Jajja det är över nu och jag körde mage vader samt cardio. Känns helt ok och jag svettas fortfarande dock är jag riktig trött-. Sitter här i kontoret med helt tysnad och njuter av att bara vara och få varva ner. Ska i säng strax och sova för jag verkligen behöver det nu . Jag sov 5 timmar inatt och det är mitt eget fel för jag fastande och kollade på film ;o)

Vill tacka alla som följer min resa mot min första tävling . Vill tacka min man och barn samt coach för all er hjälp hittils .

Nu ska jag slappa lite och nanna
take care
trött vanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0