Kanon Måndag morgon

Vill bärja med att säga herregud vilken träningsvärk jag har i mina ben !!! jösses när jag vaknade imorse och skulle kliva up då fick man känna tydligt gårdagens benpass . Härligt känsla med en trög början till morgon cardio.

Cardio gick grymt som vanligt trots stela ben i början men till slut fick man upp bra tempo och det kändes jätte bra .

Barnen är hemma nu en vecka till så nu gäller det att tvätta alla kläder och packa inför lägret på lördagen. Dom ser verkligen fram emot det och min dotter ville packa två  stora resväskor. Den tjejen vill jämt se till att likna Paris Hilton hahaha två stor väskor fär två veckor no no no

Här kan ni se hur jag surfar när jag cyklar

Ser ni hur bra kombination så att man kan göra två saker samtigit LOL
Vad ska ni göra idag? Själv är det jobb och senare ska vi träna :o)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur länge kör du din cardio på cykeln??

Skitbra att kunna surfa samtidigt..ha ha

Ha en bra dag

2008-07-14 @ 11:40:28
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0