Hungriga barn

Efter dagens lite extra långt gym vistelse var det dags att dra hem. Vi behövde tanka och då ville barnen ha mat omgående. så det blev

Barnen fick varsin max box för dom kunde absolut inte vänta tills vi kom hem !! och david köpte en burgare
Max folk in action

Något jag ville verkligen ha eller vad ska man säga dom onda diet tankar som kickar in ibland

Neo kunde knappt vänta på maten för han var SÅÅÅÅ hungrig

Martin njöt av sina kyckling bitar som han fick i boxen . Han är så söt min pojk

Mamma fick tyvärr härda ut hemresan Men väll hemma fick jag min efterlängtat kessela med min jordgubbar
min motto because i'm worht it

Visst ser det lyxigt ut !! It sure tastes yummi .


Kommentarer
Postat av: Cissi

vilken konstig bilstol, ser ju trasig ut...?

2008-07-13 @ 19:30:15
Postat av: Vanessa

Nepp inte trasig bara tyget tog sonen bort .

2008-07-13 @ 20:57:12
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0