heta dagar med diet mat och mycket kärlek

Ja vad ska man säga dieten rullar och frestelser som man ska stå emot finns överallt. Igår var vi på Gålö och jag typ såg bara folk äta baugetter med pålägg. bullar. chips .glass ja you name it allt Vanni fick inte äta åt dom :o) därimot såg inte deras kroppar ut som min ;o)

IDet var så otroligt fint på gålö så härligt att få bada i havet. Andy och hans bror kom ut och vi tjötade lite och badade . Två härliga killar med fötterna på marken " ME LIKE *

Efter gålö var det bara att dra hem och träna sent. Tränade ben i shorts för första gången i mitt liv !!!!! helt underbart fär jag var för varm. Svetten rann och jag körde lätt men med grym kontakt och högre reps . Gillar att verkligen variera min träning . Dom dagarna jag känner mig stark så kör jag på så tung jag orkar. Jag kör oftast med drop men inte alltid eftersom jag gillar variation . Huvudsaken är att muskeln ska vara trött = finito ;o) Träffade Johan Ederer som tränade sent också  och han hade kört 3,5 timmes morgon cardio . Han är en stark toker den Johan . Vilja 100 %

Jag och David har hunnit med massor dom senaste dagarna och vi båda saknar barnen mer än någonsin nu . Vi r'äknar ner dagarna till Lördag så att vi kan hämta dom kramas och skrätta hela familjen igen . Fredag och lördag gissa vad som händer då??? JAG HAR 2 ÄTARDAGAR  det ni nananananananaanan. 2 dagar för att jag och min man komemr fira 3 dagar tidigare våran bröllopsdag 13 helt tokunderbara år . Den här mannen kan få mig att skratta , le , skrika ja allt hahahahah

Nu ska vi love birds dra och kolla på Hancook och jag ska ännu en gång stå emot lukten av popcorn . Just me my baby and my cola light .

Dom snygga träningsbilderna som jag lade upp är tagna av Dj Baboom .

love efter passet

David på Gålö

Kommentarer
Postat av: Hanni

Shit V! Vilken kropp du skaffat dig. Det, om jag ska vara ärlig, hade jag svårt att tro för över ett år sedan. Grym utveckling och all cred till dig. Ser fantastiskt bra ut.

2008-07-27 @ 17:51:36
URL: http://hannisgold.blogspot.com
Postat av: FitnessMama

Du ser grymt bra ut! Kör hårt! Du ger inspiration!

2008-07-27 @ 22:29:01
URL: http://metrobloggen.se/fitnessmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0