Härlig kvälls promenad

Man kan verkligen inte klaga när man går en kvälls promenad och vädret är helt underbart. Det var så skönt att promenera i skogen och lyssna på bra låtar . Det kändes i mina ben att dom var trötta från morgonens rask promenad. Tror jag gick snabbare än jag någonsin gjort och det kändes. Ibland känner man att man har extra energi då tycker jag att man ska ge det lilla extra man har.

Efter Mage och vader så gick jag i rask tempo hem till kattis för hon skulle gå med mig . Vi körde riktig intensiv i skogen och vi båda var riktig svettiga. När Kattis går med mig så jag har satt en regel och det är att det får max vara 2 meter avstånd ;o) smart va för jag vet då att det är en extra grymt workout för henne. Kattis nämde till David här om dagen att promenaderna med mig var det jobbigaste hon varit med om . Hon sade till honom tänk din värsta träningspass*asg* tror inte Kattis har kört en benpass tidigare hahahaha Hur som haver hon är ju bara grym.

Efter promenaden var det raka vägen hem till kattis för imorgon är sista diet dagen för henne och vi skulle ta mått. Imorgon tror jag att hon kommer nå sitt mål med vikten vilket känns riktig bra . Hon har minskat 29,5 cm över kroppen under 3 månader och då har hennes kropp sagt ifrån några gånger så med tanke på det så har det gått fruktansvärt bra . Det bästa med detta är att kattis har insett hur hon måste äta för att må bra . Det var ingen svält diet hon fick helt enkelt hitta en bra balans för henne så att det skulle passa hennes liv . Tills hösten är det nya tag för henne för målet är yttligare 10 kg tills jan och det kommer hon klara av utan problem.

Man kan inget annat än att vara glad att se sin god vän göra sånna förändringar i sittliv och se hur bra dom mår.

Nu ska jag gå lägga mig kommer få gå upp tidigt och packa inför resan till danmark. Mycket protein och sånt som amn måste ha med sig och lägga i påsar mm. 3,45 går flyget och jag ska hinna träna innan det.

Ha en bra kväll och vi ses här imorgon bitti . :o) my pj's ? näää i wish

Kommentarer
Postat av: Sussi

Skit bra jobbat av Kattis.

Jag har dessvärre backat 3 steg, fattar inte vad som är med mig : (

Men men , har börjat stava igen. får se om de hjälper.

Hare bra i Danmark!!

2008-07-02 @ 23:08:13
Postat av: Jonas Lundberg

Fan, trodde först att det var du på bilden!

2008-07-03 @ 00:25:01
URL: http://www.metrobloggen.se/JonasLundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0